تبلیغات
قند پارسی - شیوه نامه آزمون برخط(مسابقه آنلاین)ادبیات فارسی
تاریخ : سه شنبه 16 آبان 1391 | 02:51 ب.ظ | نویسنده : صداقتی

به نام خدا

با عرض سلام خدمت همکاران و ادب دوستان عزیز

پایگاه کیفیت بخشی ادبیات فارسی راهنمایی کشور در راستای اجرای برنامه عملیاتی خود و افزایش مهارت های حرفه ای معلمان در سال تحصیلی 92 – 91 اقدام به برگزاری مسابقه ی برخط ( online ) دبیران ادبیات فارسی راهنمایی می نماید.

زمان اجرا:

مرحله استانی: 15/9/91

مرحله کشوری: 16/12/91

منابع آزمون

الف) مرحله استانی:

1- راهنمای عملی روش های فعال و اکتشافی در آموزش منوچهر فضلی خانی نشر: نوین

2- روش های نوین یاد دهی – یاد گیری و کارتابربردهای آن در آموزش برنامه درسی

مولفان: فریدون اکبری شلدره ای – دکتر حسین پور مقدم فاطمه صفری علیزاده نشر: فرتاب

 

ب: مرحله کشوری:

1- اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی ویرایش ششم دکتر علی اکبر سیف نشر: دوران

2- انواع ادبی سیروس شمیسا نشر: فردوسی

 

شرایط اجرای آزمون:

1- برگزاری آزمون در هر دو مرحله به عهده ی پایگاه کیفیت بخشی می باشد

2- شماره ی پرسنلی دبیران شرکت کننده در آزمون به عنوان رمز ورود و به سامانه ی آزمون مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

3- تعداد سوالات در هر مرحله 60 عدد و مدت زمان پاسخگویی به آنها 50 دقیقه می باشد.

4- سرگروه ادبیات فارسی آن استان می باید اسامی شرکت کنندگان در آزمون را طبق جدول خواسته شده تکمیل و به نشانی رایا نامه (ایمیل) پایگاه ارسال نماید.

( bu.farsi@mihanmail.ir )

 

 

نام و

نام خانوادگی

شماره پرسنلی

شماره شناسنامه

محل صدور

نام پدر

استان و شهرستان

محل خدمت

 

 

 

 

 

 

 

 

5- جهت برگزیدگان نهایی (مرحله کشوری) آزمون، تقدیرنامه از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر صادر خواهد شد.

6- سر گروها می توانند برای پذیرفته شدگان در مرحله استانی، از طرف اداره کل آموزش و پرورش محل خدمت خود، تقاضای تشویق نامه نمایند.

7- سر فصل های آزمون کشوری بعد از اجرای مرحله ی استانی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

عنوان منبع

مؤلف

صفحات

سر فصل ها و صفحات منابع استانی

روش های نوین یاد دهی و یادگیری

فریدون اکبری شلدره ای و دیگران

فصل اول: نظریه های یاددهی – یادگیری و کاربرد آن ها

نظریه گشتالت

47-39

نظریه دیویی، گانیه و برونر

90-82

فصل دوم: الگو های یاددهی و یادگیری

الگوی عمومی تدریس

111-98

الگوی دریافت مفهوم

127-121

الگوی آموزشی پیش سازمان دهنده

155-146

الگوی طرح درس روزانه

229-218

فصل سوم: روش های یاد دهی – یادگیری

مقدمه تا ابتدای روش اکتشافی

- 239-233

روش ایفای نقش

265-263

روش تدریس مبتنی بر ایفای نقش

271-265

راهنمای عملی روش های فعال و اکتشافی در آموزش

منوچهر فضلی خانی

فصل اول

تعریف و ابعاد یادگیری

35-15

فصل سوم نگاهی به روش های فعال و اکتشافی

روش بارش مغزی

105-95

روش بدیعه پردازی

197-193

 



  • قالب وبلاگ | دنیای اس ام اس | سامان